Hoe richt ik mijn pagina conversie gericht in?

Aan de hand van het AIDA-model zal in dit blog worden weergegeven hoe jij je pagina conversie gericht kan indelen.

Aandacht pakken van de bezoeker

De bezoeker van jouw pagina moet in 1 oogopslag zien dat hij op de pagina terecht is gekomen waar hij naar op zoek was. Als eerste is het belangrijk dat de pagina perfect past aan de zoekopdracht die de bezoeker heeft ingevoerd in zijn zoekmachine. Door de bezoeker zijn zoekwoord in de H1 titel te stoppen linkt de bezoeker de pagina gelijk aan zijn zoekopdracht. Door een gerelateerde en pakkende afbeelding naast de H1 kop te plaatsen moet de bezoeker zijn aandacht gepakt zijn. 

De interesse van de bezoeker pakken en deze veranderen naar zijn behoefte

De tekst die onder de H1 kop staat, moet een duidelijke uitleg geven waar het onderwerp over gaat en kort zeggen wat nog meer op deze pagina te vinden is.  De H2 kop moet de bezoeker interesseren om ervoor te zorgen dat de bezoeker de tekst onder de H2 kop gaat lezen. In het eerste deel van de tekst onder de H2 titel, moet de bezoeker voorzien worden van zijn informatie behoefte waar hij naar opzoek was. Deze tekst moet overlopen naar een passende aanbieding voor de bezoeker die hem in zijn behoefte voorziet. Om de bezoeker zover te krijgen dat hij werkelijk over gaat naar Actie, moet de bezoeker een aantal rake zinnen / bullet points lezen die hem moeten aanzetten tot klikgedrag op de CTA. Wanneer de bezoeker nog niet overtuigd is door de rake zinnen / bullet point is het van belang dat jij als bedrijf nog een kans krijgt om hem te overtuigen. Dit doe je door onder aan de pagina buttons te plaatsen die naar de volgende pagina gaan waar meer informatie op staat over de rake zinnen / bullet points. Voor de eerste pagina en voor de tweede pagina moet onderaan de CTA button staan. Voor meer informatie over hoe jij jouw bezoekers kan behouden op jouw website kun je klikken op 1 van de onderstaande buttons.

 

Sinds kort zijn wij ook in Zwolle actief. Hier kunt u meer over lezen op onze online marketing Zwolle pagina.

 

 
privacy waarborg eb a b de cd badd ce
 

ddma lid logo

 
 

 

 

Interessant

Diensten

Omnichannel, POS & Hardware
Online marketing
Zoekmachine optimalisatie
Social Media campagne
Internet marketing kennisbank SEA campagne

 

Cursussen

Google Analytics cursus

Copywriting
Conversie
Linkbuilding uitbesteden
 
line f

Beoordeling door klanten : 8.4/10 - 38 beoordelingen

 

TriplePro Online Marketing

Griffeweg 97,
9723 DV Groningen


+31 (0)50 305 00 23
info@triplepro.nl

Facebook: TriplePro Online MarketingLinkedin: Studenten bijbaanYoutube: TriplePro Online MarketingInstagram: TriplePro Online Marketing

 

050 305 00 23

 
 
Teleurstellende website resultaten?
Help mij verder op het internet

Algemene voorwaarden | Disclaimer | Maatschappelijk verantwoord ondernemen

TriplePro Online Marketing Bureau