BetonCare

Minder bezoekers, meer conversies

BetonCare

Specialiteit van de case: Google Ads & SEO.

Vraag van de klant: Regionale vindbaarheid.

Doel van de campagne: Conversies.

Wat is er gedaan voor de campagne: Relevantie.

Resultaat van de campagne: Minder bezoekers, meer conversies.

Minder bezoekers op de website, maar wel concreter en dichterbij

BetonCare is gespecialiseerd in alles wat met beton te maken heeft. Denk daarbij aan betonrenovatie, betonreparatie, betoninjectie en vochtwering. BetonCare werkt zowel voor particulieren, aannemers, woningbouwverenigingen, Vereniging van eigenaren als verhuurders van panden.

Een deel van de opdrachten zien de opdrachtgevers aankomen en plannen dan ook tijdig bijvoorbeeld renovatie in. Acute problemen, zoals een lekke kelder lieten zich wat minder goed sturen. De opdrachtgever heeft nu een probleem en wil het graag zo snel mogelijk opgelost hebben.

BetonCare werkt regionaal en daarom is het van belang dat de klanten zich in de regio bevinden. Roeland Heslinga van BetonCare kwam met het verzoek om dit goed in de gaten te houden, want hij werd vaak benaderd voor opdrachten die ruimschoots buiten zijn werkgebied lagen. 

Relevante bezoekers op de website

TriplePro Online Marketing is voor mij een fijne partner in business. Het contact is prettig en ze regelen zaken online op een manier zodat mijn bedrijf mooi gegroeid is met opdrachten. Ik wil niet groter groeien, daar houden ze ook rekening mee. Ik kreeg ook aanvragen buiten de regio waar ik graag wilde werken, simpel omdat de reistijd te lang werd. Daar is op ingespeeld bij de Google Ads advertenties en ik zit nu veel dichter bij huis en ik heb een volle agenda met opdrachten.

Niet alle wijzigingen zijn gericht op meer conversies, maar ook dat de uitstraling van mijn bedrijf op orde blijft en natuurlijk wil ik vindbaar blijven. Je wilt je toch professioneel van jouw beste kant laten zien. En als je dat voor elkaar kunt krijgen op een prettige manier, dan ben ik direct voor. Doordat er 1 aanspreekpunt is, werkt dit voor mij erg prettig. Niet steeds wisselende contacten waardoor er niet goed begrepen wordt welke kant ik graag op wil.

Kortom; ik ben erg blij met het resultaat door en de contacten met TriplePro Online Marketing.

- Roeland Heslinga, BetonCare

Jouw doelen worden onze doelen.   TP Doel bespreken


 
 

Privacy Waarbog

DDMA

8,5
klanten vertellen
43 Beoordelingen
zelf beoordelen bekijk beoordelingen


Facebook TriplePro  LinkedIn TriplePro

Algemene voorwaarden | Disclaimer

Triplepro Online Marketing B.V.
4.7 / 5 - 43 Beoordelingen