Waarom Google Ads uitbesteden?
Google Ads is een potentiële goudmijn voor websites of webshops. Weet je het echter niet op de juiste manier in te zetten, dan kan het je ook vooral geld kosten. Daarom kan je het maar beter uitbesteden aan een echte specialist. Dan profiteer je namelijk van al deze voordelen:
Bereik meer mensen
Via Google Ads bereik je mensen die je anders niet zou bereiken. Veel mensen scrollen in de zoekresultaten namelijk nooit verder dan de advertenties die bovenaan de pagina staan. Sta je hier niet tussen, dan krijgen zij jouw website nooit te zien.
Snel resultaat
SEO is een prima manier om extra bezoekers naar je website te halen, maar het duurt relatief lang voordat het resultaat oplevert. Bij Google Ads is dit niet het geval: als je een campagne live hebt gezet kun je daar in principe direct bezoekers uit verwachten. Het is daarom uitermate geschikt als je op zoek bent naar snel resultaat.
Altijd goed besteed
Als je Google Ads op de juiste manier inzet, dan is je geld altijd goed besteed. Je betaalt namelijk alleen voor het behaalde resultaat, zoals een klik naar jouw website of een bepaalde conversieactie.
Laat het aan specialisten over
Nog meer dan bij andere online marketingdisciplines is het bij Google Ads verstandig om het uit te besteden aan specialisten. Weet je namelijk niet goed hoe je een campagne het beste kunt opzetten en optimaliseren, dan kost het je alleen maar geld in plaats van dat het je wat oplevert.
Google Premier Partner
Bij TriplePro zijn we Google Premier Partner, wat betekent dat we bij de beste 3% bureaus van Nederland horen. Onze
SEA-specialisten zitten dagelijks met hun neus in Google Ads-campagnes, waardoor ze er ontzettend veel kennis en ervaring mee hebben. Wij werken met alle bekende advertentieplatformen en zijn altijd op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen in de branche.
Tijdbesparing
Google Ads uitbesteden bespaart je tijd. Want terwijl je de campagnes laat beheren door een echte specialist, kun jij je richten op waar je zelf goed in bent.
Google Ads uitbesteden
Wat kun je verwachten van een Google Ads-campagne bij TriplePro?
Heb je besloten om je Google Ads-campagnes aan ons uit te besteden? Dan gaan wij op de volgende manier voor je aan de slag:
Opzetten en (her)structureren account
Besteed je Google Ads bij ons uit, dan beginnen we altijd met het opzetten van een Google Ads-account. Heb je die al, dan kijken we kritisch naar de huidige structuur van het account. Als het nodig is zetten we een compleet nieuwe campagnestructuur op. Er is namelijk niks belangrijker dan beginnen met een goede basis.
Zoekwoordenonderzoek
Vervolgens gaan we aan de slag met een zoekwoordenonderzoek. Het doel hiervan is erachter komen wat de meest interessante zoekwoorden zijn om tijdens de campagne op te focussen. Hierbij kijken we bijvoorbeeld naar hoe vaak mensen zoeken naar bepaalde zoekwoorden en hoe groot de concurrentie is per zoekwoord. Met behulp van professionele tools halen wij de beste kansen voor jouw campagne naar boven.
Advertenties opstellen
De volgende stap is het opstellen van de advertenties. Onze specialisten schrijven pakkende advertentieteksten die zorgen voor een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore, wat betekent dat je de kosten per klik zoveel mogelijk kunt drukken. Indien relevant voegen we één of meerdere advertentie-extensies toe. Voordat we je Google Ads-campagne live zetten kiezen we uiteraard voor de meest effectieve biedstrategie.
Monitoren en optimaliseren
Als je advertenties eenmaal lopen kun je erop vertrouwen dat wij ze continu monitoren en optimaliseren. We houden de voortgang nauwlettend in de gaten en sturen waar nodig bij. We stellen bijvoorbeeld uitsluitingszoekwoorden in, passen biedingen aan en zorgen ervoor dat de kosten niet de pan uit rijzen. Aan de hand van data zetten wij alles op alles om je CTR te verhogen, je kosten te verlagen en zo de maximale resultaten te behalen.
Rapporteren
Als je Google Ads ergens uitbesteedt, wil je natuurlijk op de hoogte blijven van wat dit oplevert. Daarom krijg je van ons elke maand een duidelijke rapportage waarin we je meenemen in de voortgang en de resultaten van de campagne. Aan de hand van duidelijke KPI's laten wij zien wat jouw Google Ads-campagne kost en vooral wat hij oplevert.
Vraag nu vrijblijvend een SEA-rapport aan
Wil jij jouw Google Ads campagne uitbesteden aan onze professionals? Vraag dan vrijblijvend een gratis SEA-rapport aan met daarin kansen en een advies op maat. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Dit kun je van ons verwachten:
1. Kennismaken
We maken een afspraak voor een kennismakingsgesprek waarin we bespreken welke uitdagingen er liggen voor jouw bedrijf op het gebied van Google Ads. In dit gesprek vragen we alle informatie op die we nodig hebben om een passend voorstel te maken. Zien we kansen voor een samenwerking? Dan plannen we een afspraak in waarin wij ons online marketingvoorstel aan jou presenteren.
2. Presentatie
Onze Ads-specialisten stellen een strategie op die aansluit op de huidige situatie van jouw account en de doelen die we hebben besproken. Deze lichten we tijdens de presentatie toe, net als het budget dat nodig is om jouw doelstellingen te behalen. Na afloop sturen wij de presentatie naar je toe, zodat je er nog even rustig over na kunt denken. We plannen een vervolg in om een eventuele samenwerking te bespreken.
3. Vervolggesprek
Als je nog vragen of opmerkingen hebt over onze voorgestelde Google Ads-strategie, dan bespreken we deze tijdens het vervolggesprek. Zien we van beide kansen een match? Dan gaan we de samenwerking aan!
Gratis SEA rapport aanvragen
Voor deze bedrijven hebben wij gewerkt
Over TriplePro
Bij TriplePro zijn we geen alleskunners... We zijn een team van 40+ marketeers die experts zijn in hun individuele vakgebieden.
Van de beste advertisers tot contentscreators die begrijpen wat converteert. We zijn volledig toegewijd om jou de beste resultaten én de beste service te bieden.
We zijn niet bang om buiten de gebaande paden te denken.
Werk met ons samen en we worden "Samen Succesvoller".
Trotse partner van.
Samen zijn we succesvoller. Daarom geloven wij in samenwerkingen die merken laten groeien. Met deze partners realiseren we dagelijks zichtbare online impact.