Luna, WordPress, Afosto, & Lightspeed supportpakketten
365 dagen per jaar beheren wij jouw website, zodat je daar zelf geen zorgen om hebt. Hiervoor heb je bij ons een website of een webshop supportpakket. Waar bestaan deze supportpakketten uit en wat krijg je hiervoor?
Wat is support en wat is geen support?
Onze supportmedewerkers ondersteunen je graag bij het werken in onze systemen en om content op jouw website te plaatsen. Ook ondersteunen ze je bij problemen met de e-mail mits deze via ons loopt.
Werkzaamheden die onder support vallen zijn:
- Vragen over werking website.
- Hulp bij plaatsen van content.
- Eerste website training voor klant.
- Technische problemen oplossen die de normale werking van de website beïnvloeden en niet door de klant veroorzaakt zijn.
- Mail instellen voor de klant tijdens livegang.
- Problemen oplossen die de werking van mail beïnvloeden en niet door de klant veroorzaakt zijn.
- Het geleverde IT product/dienst werkt niet zoals beloofd, oplossen.
- Eerste standaard uitleg hoe het geleverde IT systeem werkt.
Werkzaamheden die niet onder support vallen zijn:
- Schrijven van teksten.
- Optimalisatie van de website.
- Aanpassingen van het design.
- Maatwerk programmeren.
- In andere systemen dan Luna, Afosto, WordPress of Lightspeed werken.
- Hardware problemen (met uitzondering van problemen die niet door de klant veroorzaakt zijn).
- Computerproblemen oplossen, zoals virussen, programma’s installeren etc.
Wil je wel dat wij deze werkzaamheden uitvoeren? Dat gebeurt vaak genoeg en dat kan natuurlijk! Neem dan contact met ons op voor een stukje maatwerk.
Bel: 050 305 00 23 | Mail: support@triplepro.nl
Pakket wijzigen
Pakket naar beneden of omhoog bijstellen? Geef het aan ons door.
Pakket wijzigen
Pakket opzeggen
Wil je het online marketing pakket volledig opzeggen? Geef het online aan ons door.
Pakket opzeggen
Website opzeggen
Wil je de website volledig opzeggen? Geef het online aan ons door.
Website opzeggen
Support op afstand
Voor support op afstand maken wij gebruik van het programma Teamviewer. Met dit programma kunnen wij jouw toetsenbord en muis overnemen. Om Teamviewer te gebruiken moet je het volgende doen:
- Klik op "Teamviewer downloaden"
- Open het programma en klik op "Accepteren"
- Zo kan TriplePro je snel verder helpen
Klachten
Fijn dat je de klacht bij ons wilt melden. Als organisatie horen wij graag wat wij kunnen verbeteren.
> Klacht indienen bij de klachtencommissie