Merk identiteit is de persoonlijkheid van je merk. Het is groter dan alleen het logo, de lettertype, kleurstelling en andere visuele aspecten. Het is het karakter van jouw merk. Net als mensen, laten bedrijven zich op een bepaalde manier zien. Denk aan de verbale communicatie en de visuele communicatie.
Branding strategische sessie
Naar de basis. Wij beginnen altijd met een strategische sessie. Hiervoor vragen we jullie om wat huiswerk te doen zodat jullie voorbereid naar de strategische sessie komen.
Strategische sessie:
Door middel van strategische sessies gaan we samen jouw bedrijf ontleden. Samen gaan we ontdekken waarom jullie bestaan, wat jullie visie is en waar je voor staat. We kijken naar jullie concurrenten en naar jullie (nieuwe) positionering. En door middel van modellen gaan we kijken naar jullie merkpersoonlijkheid. Wat is het karakter van het merk?
Resultaat:
Het is resultaat is een product: merkstrategie. Het is een heldere presentatie van jouw merk: wie je bent, wat je doet en hoe je gezien wilt worden. Vervolgens gaan we aan de slag met de visuele aspecten: logo, typografie, kleurstelling en grafische elementen die jouw merk onderscheidend maken.














