waarom een second opinion aanvragen?
Bij TriplePro zien we dat er verschillende redenen zijn waarom bedrijven bij ons een second opinion aanvragen. Herken je je in één van de onderstaande voorbeelden? Dan kan een second opinion ook voor jou interessant zijn.
De resultaten vallen tegen
Het kan zijn dat het aantal leads of het aantal verkopen dat uit je marketingcampagne komt tegenvalt. Zonde natuurlijk, want dat zit de groei in de weg die je met je bedrijf ongetwijfeld nastreeft. Of dit nou ligt aan een verkeerde marketingstrategie of onrealistisch gestelde doelen; wij zoeken het graag voor je uit.
Niet het maximale eruit, of te duur?
Misschien groeit je account prima, maar blijft het onder z'n potentieel of slokken hoge kosten je winst op. Wij onderzoeken je campagnes grondig om te bepalen of je gevoel klopt en waar we efficiënter kunnen sturen voor meer rendement.
Je hebt je marketing uitbesteed bij meerdere partijen
We zien regelmatig dat bedrijven hun marketing hebben uitbesteed bij verschillende bureaus. Dit is niet ideaal voor de communicatie en de samenwerking tussen de disciplines. Als full-service online marketingbureau hebben wij de kennis in huis om naar het totale plaatje te kijken.
Hoe ziet zo'n second opinion eruit?
Een second opinion voor jouw online marketingcampagne kan verschillende vormen hebben. Het hangt er maar net vanaf welke marketingdisciplines je momenteel uitbesteedt. Of het nu gaat om SEO, SEA of social media, een second opinion is bij ons altijd mogelijk.
Waar we naar kijken tijdens zo'n second opinion? Bijvoorbeeld hiernaar:
SEO
We analyseren jouw website en jouw campagnes op het gebied van SEO. Wordt er content gecreëerd die relevant en kwalitatief is? Zit je website op technisch gebied goed in elkaar? Wordt er een effectieve linkbuildingstrategie ingezet?
SEA & CRO
We nemen een kijkje in jouw SEA-campagnes. We analyseren bijvoorbeeld je Google Ads-account en onderzoeken of de accountstructuur in orde is, of de juiste biedstrategieën worden gebruikt en of de accounthygiëne goed zit. We beoordelen ook of jouw website goed is ingericht qua CRO (conversieoptimalisatie). Is je website ingericht op het behalen van conversies? Wat zijn de belangrijkste knelpunten? En hoe zit het met het conversiepercentage?
Social media
We kijken kritisch naar je social media posts en advertenties. Hierbij is het belangrijk dat je de juiste doelgroepen aanspreekt en de content goed aansluit bij deze doelgroepen. Ook de belangrijkste instellingen en metrics van de campagnes komen aan bod.
Wat voor second opinion we ook voor je mogen doen, het is belangrijk dat we toegang krijgen tot alle relevante tools en accounts om een zo goed mogelijk oordeel te kunnen vellen. Vervolgens gaan onze data-analist en teamleads per discipline aan de slag om alle campagnes te analyseren.
Vraag hier je second opinion aan
vraag nu vrijblijvend jouw second opinion aan
Wil jij jouw huidige online marketingcampagnes door ons laten analyseren via een second opinion? Vraag deze dan hieronder vrijblijvend bij ons aan en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wat je van ons kunt verwachten:
1. Kennismaken
We plannen een kennismakingsgesprek met je in om je doelen en wensen te bespreken;
2. Induiken in de data
Zodra we toegang hebben tot de benodigde tools duiken we in alle cijfers, accounts en campagnes om te kijken of jouw bedrijf kansen laat liggen;
3. Auditrapport
We nemen een kijkje in jouw SEA-campagnes. We analyseren bijvoorbeeld je Google Ads-account en onderzoeken of de accountstructuur in orde is, of de juiste biedstrategieën worden gebruikt en of de accounthygiëne goed zit.
Gratis linkbuildingrapport aanvragen
Voor deze bedrijven hebben wij gewerkt
Over TriplePro
Bij TriplePro zijn we geen alleskunners... We zijn een team van 40+ marketeers die experts zijn in hun individuele vakgebieden.
Van de beste advertisers tot contentscreators die begrijpen wat converteert. We zijn volledig toegewijd om jou de beste resultaten én de beste service te bieden.
We zijn niet bang om buiten de gebaande paden te denken.
Werk met ons samen en we worden "Samen Succesvoller".
Trotse partner van.
Samen zijn we succesvoller. Daarom geloven wij in samenwerkingen die merken laten groeien. Met deze partners realiseren we dagelijks zichtbare online impact.