Customer journey fases
Op elk moment de juiste boodschap, het juiste kanaal en het juiste vervolg. Hoe beter wij jouw customer journey in kaart hebben hoe beter wij de strategie voor je kunnen uitwerken.
Wil jij online marketing vanuit een plan aanvliegen? Een strategie laten opzetten voordat je aan de slag gaat? Goede keuze. Wij gebruiken het See-Think-Do-Care model om jouw strategie uit te stippelen. Het model sluit aan op de customer journey van jouw klanten.
Strategische partner
Welke doelen wil jij komend jaar behalen? En hoe ga je die doelen precies behalen? Rondom die twee vragen gaat jouw online marketing strategie draaien. Wij ontwikkelen een strategie die past bij jouw doelstellingen en bepalen de juiste mix van online kanalen om die te behalen. Wij zijn jouw strategische partner.
Strategie ontwikkelen
Jouw bedrijf is uniek. Daarom krijg jij ook een unieke aanpak van ons. Jij krijgt een maatwerk online marketing strategie. Samen met jou kijken wij kritisch naar jouw business en naar jouw klanten. Wij brengen gezamenlijk de customer journey van jouw klanten in kaart.
Bedrijf analyse
- Missie
- Visie
- Kernwaarden
- Propositie
- Concurrentie
Strategie
- Doelstelling
- Plan van aanpak
- Juiste mix van kanalen
- KPI's
- Planning
Uitvoering
- Zelf aan de slag onder supervisie
- Wij gaan voor je aan de slag
- Rapporteren
Trotse partner van.
Samen zijn we succesvoller. Daarom geloven wij in samenwerkingen die merken laten groeien. Met deze partners realiseren we dagelijks zichtbare online impact.