1

Online marketing strategie: See Think Do Care

Customer journey fases

Op elk moment de juiste boodschap, het juiste kanaal en het juiste vervolg. Hoe beter wij jouw customer journey in kaart hebben hoe beter wij de strategie voor je kunnen uitwerken.

Wil jij online marketing vanuit een plan aanvliegen? Een strategie laten opzetten voordat je aan de slag gaat? Goede keuze. Wij gebruiken het See-Think-Do-Care model om jouw strategie uit te stippelen. Het model sluit aan op de customer journey van jouw klanten.

 

? %

Groeien

4

Fases

#1

Jouw doelen

Strategie ontwikkelen

 

Op jouw klant afgestemd

Binnen de customer journey zijn er 4 fases. Potentiële klanten moeten weten dat je bestaat, jouw producten/diensten overwegen, met je in zee gaan en een goede aftersales ervaring van je krijgen. Elke fase kent zijn eigen werkzaamheden, kanalen en KPI's. Wij stellen doelen op per fase.

 

Strategische partner

Welke doelen wil jij komend jaar behalen? En hoe ga je die doelen precies behalen? Rondom die twee vragen gaat jouw online marketing strategie draaien. Wij ontwikkelen een strategie die past bij jouw doelstellingen en bepalen de juiste mix van online kanalen om die te behalen. Wij zijn jouw strategische partner.

 

Onze aanpak

Jouw bedrijf is uniek. Daarom krijg jij ook een unieke aanpak van ons. Jij krijgt een maatwerk online marketing strategie. Samen met jou kijken wij kritisch naar jouw business en naar jouw klanten. Wij brengen gezamenlijk de customer journey van jouw klanten in kaart.

 

 

 

Interesse in online marketing strategie

Wil jij weten in welke fase er voor jou het meeste winst valt te behalen? Ontvang een gratis consult voor de beste online marketing strategie.

 

 

 

Contact met één van onze Pro's?   TP Project bespreken


 
 

Privacy Waarbog

DDMA

8,4
klanten vertellen
38 Beoordelingen
zelf beoordelen bekijk beoordelingen

Beoordeling door klanten :
8.4/10 - 38 beoordelingen