Wanneer u ontevreden bent over de manier waarop een medewerker of het bestuur zich tegen u heeft gedragen kunt u een officiële klacht indienen. Voorbeeld: wanneer u of uw prospect vindt, dat u of uw prospect niet netjes of onfatsoenlijk is behandeld, kunt u een klacht indienen. Belangrijk is dat de klacht gericht is aan een persoon of groep personen zodat deze gericht kan worden afgehandeld door de klachtencommissie.
Een klacht indienen kan bij uw directe leidinggevende, en bent u een opdrachtgever dan kan dit bij uw contactpersoon. Deze zal uw klacht altijd schriftelijk voorleggen aan de klachtencommissie. Mocht de klacht inhoudelijk gaan over uw directe leidinggevende of uw contactpersoon is de Algemeen Directeur de aangewezen persoon om uw klacht aanhangig te maken. Wij vragen u om te allen tijde uw klacht schriftelijk kenbaar te maken zodat er in het proces geen onduidelijkheid kan ontstaan aangaande de aard van de klacht.
De klachtencommissie wordt samengesteld op het moment van de klacht. Deze bestaat uit de Algemeen Directeur en de Progression Manager. Wanneer de klacht inhoudelijk betrekking heeft op één van deze twee personen/functies wordt deze persoon aangaande uw specifieke klacht vervangen door een ander MT-lid.
Een klacht wordt in eerste instantie altijd in goed overleg (schriftelijk) afgehandeld binnen drie werkdagen. Mocht er aanvullende informatie nodig zijn om tot een goed besluit te kunnen komen zal de klachtencommissie contact opnemen.
Wil jij meer omzet, naamsbekendheid en klanten? Gratis groeiscan ontvangen
Diensten
Branding
Zoekmachine optimalisatie
Online adverteren
Linkbuilding
Sociale media marketing
Facebook marketing uitbesteden
LinkedIn marketing uitbesteden
Pinterest marketing uitbesteden
Snapchat marketing uitbesteden
WhatsApp marketing uitbesteden
TikTok marketing uitbesteden
Instagram marketing uitbesteden
Copywriting
Conversie optimalisatie
E-mailmarketing
Fotografie
Kennisdeling
Blogs
Internet marketing kennisbank
Marketing modellen
Online marketing metric & kpi's
Neuromarketing in Praktijk
Wat is Google Ads?
Hoger komen in Google?
Social media campagne opzetten?
Wordpress webshop laten maken?
Online marketing tips 2023
SEO tips 2023
Over TriplePro
Ontmoet het team
Vacatures
Support
Review ons
Knapste man van Groningen
Subsidie Digitalisering Drenthe
Hoofdkantoor Groningen:
Griffeweg 97
9723 DV Groningen
Of contact ons:
Bel: 050 305 00 23
App: 06 42 46 63 78
info@triplepro.nl
support@triplepro.nl
Groningen:
Website laten maken Groningen
Webshop laten maken Groningen
E-mailmarketing Groningen
SEO bureau Groningen
Google Ads bureau Groningen
Linkbuilding Groningen
Social media bureau Groningen
Algemene voorwaarden | Disclaimer