1

Een officiële klacht

Wanneer u ontevreden bent over de manier waarop een medewerker of het bestuur zich tegen u heeft gedragen kunt u een officiële klacht indienen. Voorbeeld: wanneer u of uw prospect vindt, dat u of uw prospect niet netjes of onfatsoenlijk is behandeld, kunt u een klacht indienen. Belangrijk is dat de klacht gericht is aan een persoon of groep personen zodat deze gericht kan worden afgehandeld door de klachtencommissie.

Een officiële klacht indienen

Een klacht indienen kan bij uw directe leidinggevende, en bent u een opdrachtgever dan kan dit bij uw contactpersoon. Deze zal uw klacht altijd schriftelijk voorleggen aan de klachtencommissie. Mocht de klacht inhoudelijk gaan over uw directe leidinggevende of uw contactpersoon is de Algemeen Directeur de aangewezen persoon om uw klacht aanhangig te maken. Wij vragen u om te allen tijde uw klacht schriftelijk kenbaar te maken zodat er in het proces geen onduidelijkheid kan ontstaan aangaande de aard van de klacht.

De klachtencommissie

De klachtencommissie wordt samengesteld op het moment van de klacht. Deze bestaat uit de Algemeen Directeur en de Progression Manager. Wanneer de klacht inhoudelijk betrekking heeft op één van deze twee personen/functies wordt deze persoon aangaande uw specifieke klacht vervangen door een ander MT-lid.

Afhandeling

Een klacht wordt in eerste instantie altijd in goed overleg (schriftelijk) afgehandeld binnen drie werkdagen. Mocht er aanvullende informatie nodig zijn om tot een goed besluit te kunnen komen zal de klachtencommissie contact opnemen.

Contact met één van onze Pro's?   TP Project bespreken


 
 

Privacy Waarbog

DDMA

8,4
klanten vertellen
38 Beoordelingen
zelf beoordelen bekijk beoordelingen

Beoordeling door klanten :
8.4/10 - 38 beoordelingen