Hoe richt ik mijn pagina conversie gericht in?

aida

Aan de hand van het AIDA-model zal in dit blog worden weergegeven hoe jij je pagina conversie gericht kan indelen.

Aandacht pakken van de bezoeker

De bezoeker van jouw pagina moet in 1 oogopslag zien
dat hij op de pagina terecht is gekomen waar hij naar
op zoek was. Als eerste is het belangrijk dat de pagina
perfect past aan de zoekopdracht die de bezoeker heeft ingevoerd in zijn zoekmachine. Door de bezoeker zijn
zoekwoord in de H1 titel te stoppen linkt de bezoeker de pagina gelijk aan zijn zoekopdracht. Door een
gerelateerde en pakkende afbeelding naast de H1 kop te plaatsen moet de bezoeker zijn aandacht gepakt zijn. 

De interesse van de bezoeker pakken en deze veranderen naar zijn behoefte

De tekst die onder de H1 kop staat, moet een duidelijke uitleg geven waar het onderwerp over gaat en kort zeggen wat nog meer op deze pagina te vinden is.  De H2 kop moet de bezoeker interesseren om ervoor te zorgen dat de bezoeker de tekst onder de H2 kop gaat lezen. In het eerste deel van de tekst onder de H2 titel, moet de bezoeker voorzien worden van zijn informatie behoefte waar hij naar opzoek was. Deze tekst moet overlopen naar een passende aanbieding voor de bezoeker die hem in zijn behoefte voorziet. Om de bezoeker zover te krijgen dat hij werkelijk over gaat naar Actie, moet de bezoeker een aantal rake zinnen / bullet points lezen die hem moeten aanzetten tot klikgedrag op de CTA. Wanneer de bezoeker nog niet overtuigd is door de rake zinnen / bullet point is het van belang dat jij als bedrijf nog een kans krijgt om hem te overtuigen. Dit doe je door onder aan de pagina buttons te plaatsen die naar de volgende pagina gaan waar meer informatie op staat over de rake zinnen / bullet points. Voor de eerste pagina en voor de tweede pagina moet onderaan de CTA button staan. Voor meer informatie over hoe jij jouw bezoekers kan behouden op jouw website kun je klikken op 1 van de onderstaande buttons.

Relevante content      Titles en descriptions      Social signals

Sinds kort zijn wij ook in Zwolle actief. Hier kunt u meer over lezen op onze online marketing Zwolle pagina.

TriplePro & Google Partner, DDMA, Privacy Waarborg

 

Online marketing

Internet marketing kennisbank

Online marketing blog

 

line f

Contact

 

Hoofdkantoor

Korreweg 124,
9715 AJ Groningen

+31 (0)50 5791114
info@triplepro.nl

 

 

 
line f

Online Marketing

Bankastraat 77,
9715 CJ Groningen

+31 (0)50 305 0023
info@triplepro.nl

Facebook: TriplePro Online MarketingLinkedin: TriplePro Online MarketingYoutube: TriplePro Online MarketingInstagram: TriplePro Online Marketing

Direct Marketing

Korreweg 124,
9715 AJ Groningen

+31 (0)50 5791114
info@triplepro.nl

Facebook: Direct MarketingLinkedin: Direct Marketing

Studenten

Korreweg 124,
9715 AJ Groningen

+31 (0)50 5791114
info@triplepro.nl

Facebook: Studenten bijbaanLinkedin: Studenten bijbaan

Content Marketing

Krum Popov str. 56-58, 
1421 Sofia, Bulgaria

+359 (0)89 45 56 344
info@triplepro.bg

Facebook: Content MarketingLinkedin: Content MarketingInstagram: Content MarketingVine: Content Marketing

bel  Bel: 050 305 00 23
WhatsApp Support 
App: 06 42 46 63 78

 


TriplePro Online Marketing
 
Ik sta voor je klaar.
Met mijn kennis help ik je graag verder.
Ja, help mij verder op internet

Algemene voorwaarden | Disclaimer

TriplePro